onsdag 21 december 2011

Lugnet före stormen...



Snart ska vi ha julklappsutdelning här... Vi väntar bara otåligt på att de två minsta ska vakna, vi ger dem fem minuter till innan vi väcker dem så vi får börja kalaset!
(Och så att Johannes får komma iväg till jobbet, så han kommer hem nångång...) 

I morgon bitti klockan sju kör vi till flygplatsen för att flyga hem till Sverige över jul och nyår, då blir det nog inte så mycket uppdatering här, kan jag tro, så
god jul på er!

Och förresten: Jag fick just veta att jag fick VG på min tenta! :)

3 kommentarer:

Madeleine Blomberg sa...

Så förvånad jag blir... inte! Grattis!!

Madeleine Blomberg sa...

kommentarsrutan behagar skoja med mig... undra om den någonsin publicerar mina ord?

Monica sa...

God Jul och Gott Nytt År till er också! Hoppas att ni får en härlig och avkopplande, eller i alla fall rolig, jul. Kram.