onsdag 20 oktober 2010

Åååhh, vad jag saknar de här:

Salmiakbalkar... bara att titta på bilden (som jag lånat från Karamellkungen) får det att vattnas i munnen på mig. Jag saknar verkligen salt godis, och allra mest de här. Mmmmm... stackars mig. Tur att maken ska till Sverige några dagar och jobba nästa vecka, vi håller på att skriva en lång lista med allt han ska köpa med sig tillbaka.
Till exempel: massor av välling, marsansåspulver, citronpeppar, ballerinakex, remouladsås, barnalvedon som smälter i munnen (här verkar bara finnas brustabletter för barn, och det är ju så äckligt så då är man nästan hellre sjuk...). Sirap har jag inte heller hittat här, eller brun farin.

2 kommentarer:

Madeleine Blomberg sa...

kan han ta med däcken som ligger där och dräller också tro;-)Förresten varför läser du inte min blogg;-)

Linda sa...

Du har ju inte sagt att du har någon!!! Ska genast kolla!