måndag 6 december 2010

Tråkväder. Plusgrader. Regn...

Ja, mycket mera finns det inte att säga om dagens väder...
All den vackra, vita snön regnar bort just nu, och det ska vara plusgrader här i alla fall en vecka nu, så vi får väl se om det blir en vit jul eller inte...
Igår hade vi ett par vänner (och fruns pappa) till middagsgäster. Mannen är en glad amatörfotograf, och han blev väldigt sugen på att testa vår nya kamera, eftersom han själv funderar på att uppgradera sig, så han tog lite kort på oss. Tyvärr hade han nog råkat komma åt någon knapp, för nästan hälften av korten blev helskumma, jag antar att slutartiden var för lång.
Här har ni ett smakprov på det bästa av de konstiga korten, en del är bara blurr:


Diana var inte alls sugen på att vara med på bild, så detta är det där hon syns mest, även om bara halva huvudet är med...

Jag måste visa en bild på Jennifer också, hon och jag var hos frissan i lördags eftermiddag, jag ser ut som vanligt men hon blev så superfin, kolla bara. Jag kan inte fatta att min lilla flicka har blivit så stor!

3 kommentarer:

Madeleine Blomberg sa...

Vad kul Linda! Jättefint!!! Och är nu din stora lilla dotter en Tweenie? Hur som helst - du är JÄTTESNYGG, Jennifer!KraM

Blooomed sa...

Åhhh!!! Pussa på Jennifer ifrån mig!! :) :) JÄTTESNYGGT verkligen!

Linda sa...

Ja, hon blev superfin. :)
Men hon tycker det är hemskt jobbigt att hon måste tvätta håret oftare nu, eftersom hon har i nåt gojs för att locka till det varje dag...