onsdag 15 december 2010

Snabb-scrappat idag igen!

Det var en "speed scrap" inatt på Faith Sisters, men hon som höll i den sa att alla som lägger in sitt alster inom ett dygn efteråt får en liten present (en digi-scrap-mask), även om de inte kan vara med just när det är igång.
Eftersom det var en gullig grej ville jag vara med, även om jag inte digi-scrappar utan föredrar att använda papper och dekorationer på riktigt och inte i datorn. Men man vet aldrig, den kanske kan komma till användning nån gång?

Så jag tog mig tid att göra den här utmaningen, det var ju meningen att det skulle gå snabbt. Och det hade det väl gjort om jag inte hade förlorat mig helt i "klustret" som skulle vara i vänstra hörnet... Det var jättekul, så det kan nog hända fler gånger...  :)

 Jared sitter i soffan och skrattar med (åt?) Johannes. Vilket charmtroll!

4 kommentarer:

Mahlin78 sa...

Härlig layout med härligt kluster ;-)

Linda sa...

Tack! Jag tycker att det blev rätt läckert, faktiskt. ;)

Madeleine Blomberg sa...

Kluster - nytt ord för mig! Klustret är väl fint men Jareds leende - jag s-m-ä-l-t-e-r!!! Underbar bildserie. Vad säger lilla huvudpersonen om denna fina scrapsida?

Carola sa...

Oj vad snyggt du scrappat!!! Love it!!!