torsdag 16 december 2010

Kolla vad man kan vinna...

AlltOmScrap har en "forumcandy", och då kan man vinna detta underbara paket med massor av härliga scrapsaker:
Åååhhh... jag dreglar... ;)
Och nu har jag nog pysslat färdigt för ett tag framöver, för jag har gjort 35 julkort på två dagar, och alla fotofix är slut... De sista julkorten fick jag sätta ihop med glue dots, men det ska väl hålla det också, fast nu är snart den rullen också slut, och min dubbelhäftande tejp med. Och min älskade fluid chalk "chestnut roan" är helt sönder, och utan den kan jag inte alls scrappa...
För den delen börjar det bli dags att tänka på att göra julgodis och kroppkakor och sånt, så jag hinner väl inte heller. ;) Jag måste ta mig till en slaktare någon dag och se om jag kan få tag på något som kan bli en julskinka, annars blir det lite tomt på julbordet...

Inga kommentarer: