tisdag 11 januari 2011

Julkort nr 2 och bingo

Jag har gjort ett julkort till, så hittills ligger jag i fas med att göra ett i veckan. Jag kombinerade julkortet med bingobrickan jag skulle göra inför julgransplundringen med bingo hos Mollys Scrapbooking på torsdag kl.20.00. Jag har inte bestämt mig för om jag ska stämpla över de ord som ropas ut eller om jag ska behålla kortet som det är, vi får väl se...



Ikväll kl 21 är det en ny "Speed Scrap" på Faith Sisters, vi får se om jag har tid och ork att vara med, lust har jag nog, för jag tycker det är jättekul med sådana utmaningar.

2 kommentarer:

Lilo sa...

Wowsing vad fint!!! Inte bara ord utan skapat så vackert också!!! Nu ska jag passa på att läsa lite i din blogg när jag ändå är här! =)

Linda sa...

Tackar! Nu vet du vilka ord du ska dra på torsdag! :D