måndag 22 november 2010

Ursäkta!

Oj, så dåligt jag har uppdaterat bloggen den senaste veckan... Jag ber verkligen om ursäkt, men jag har faktiskt inte haft tid att sitta vid datorn, jag håller på att sy en jultavla, första advent närmar sig ju...
Och dessutom, så fort jag sätter mig vid datorn kommer Jared och säger att det är hans tur att spela på datorn och drar undan stolen för mig...

Här kommer en liten "sneak peak" på tavlan jag syr:



Jared fyllde tre år igår, vi gjorde en tårta med färska (!) franska jordgubbar och grön marsipan, eftersom han älskar jordgubbar, marsipan och grönt i allmänhet, men han tyckte det var roligast att blåsa ut ljuset, så det fick han göra många gånger...
På kvällen sa han att han ville ha mera tårta, men egentligen ville han bara att vi skulle sätta på "gubben" så han fick blåsa mera... Fast eftersom han har så långt hår och inte tyckte om när jag höll i det, var jag inte så väldigt förtjust i blåsandet...

1 kommentar:

Madeleine Blomberg sa...

Åh så fiiiiin! Nu äntligen är jag vid datorn och kan se mitt lilla barnbarn fylla tre. Kram från mig till den lille mannen!