torsdag 5 juli 2012

Sista skoldagen!

Idag är det äntligen Jared och Victorias sista skoldag, härligt! Jennifer och Emma slutade redan förra veckan och har gått här hemma och slappat till Victorias förtret.
Det känns helskumt att det är juli och barnen går i skolan. Men å andra sidan är det rätt så härligt att ha sommarlov fortfarande fast det är början av september, så det jämnar väl ut sig.

Nåt som jag saknar med Sverige är klassföräldrar som samlar in pengar och köper nåt till fröknarna, det finns inte här, så jag har lagt ca 400 kr på att köpa fin choklad till Victorias och Jareds fröknar + hans två extrafröknar. Jag tror inte att så många köper nåt till dem, så jag tänkte att jag skulle göra det. ;)

2 kommentarer:

Blooomed sa...

Värst vad du är snäll :)

Linda sa...

Ja, jag vet, men lite ont i magen gjorde det allt när jag skulle betala. Det var väl snåltarmen som vred sig... ;)