fredag 27 juli 2012

Jag har lekt frisör

Jennifer var hos frissan i lördags (ni som är hennes vän på Facebook har väl sett hur snyggt det blev?) och efter det var så klart Emma också sugen på att klippa håret. Av någon anledning har hon stor tilltro till min förmåga att klippa tjusiga frisyrer, och efter att ha googlat lite så bestämde hon sig och bad mig klippa henne häromdagen.
Då ville ju Victoria också ha ny frisyr, men när Emma var färdig och hoppade ner från stolen klättrade Diana upp och sa "nu är det min tur att klippa håret", så jag toppade hennes långa hår en bit innan Victoria fick slå sig ner för att bli friserad.

Här har ni resultaten:

Emma ville ha lite lugg och lockar.

Victoria var sugen på snelugg.
(Jag vet att det är ojämnt nertill, vi fixade det sen...)

Dianas långa hår blev lite kortare, men inte mycket...
Ariel är favoriten just nu, tiaran följde med dockan som hon håller i, ni ser väl fenan?

3 kommentarer:

Monica sa...

Så fina de är! Dianas pose är ju bara bäst, men pussmun och allt... :)

Linda sa...

Det är Diana i ett nötskal, hon posar alltid... Är hon inte prinsessa så är hon drake eller hund eller katt eller...

Annika/Resfredag sa...

Verkligen söta! Vad stor "lilla" Diana har blivit!