måndag 21 februari 2011

Nu är det sportlov!

Här i Frankrike har barnen sportlov i två veckor, och det tycker de är härligt. Skolveckorna är så mycket mera intensiva än i Sverige, så ledigheten behövs verkligen. Tyvärr säger prognoserna att det ska regna en del, men vi kan nog roa oss ändå.
Nyss sydde jag färdigt en koja som jag har satt över matbordet, och jag har redan fått höra flera gånger att jag är världens bästa mamma som kan göra så fantastiskt bra saker. :)
Just nu leker Jennifer inne i kojan med Jared och Diana, och Emma och Victoria är uppe och gör en bowlinghall.

(Den uppmärksamme kan se Jareds nya frisyr på bild också.)

5 kommentarer:

Madeleine Blomberg sa...

min Linda hon kan många saker
sy och läsa och baka kaker
klippa tyger och ansa hår
och barnen runt henne alltid får
vara med och lära många grejer
både Jared och alla tjejer
kan tycka mamma är allra bäst
för hon kan allt utom rida häst;-)

Linda sa...

Ha! jag kan väl visst rida häst! Eller kunde i alla fall för sisådär en trettio år sedan...
Tjusig dikt, tack så mycket!

Anonym sa...

Tack för titten i erat spännande liv i Frankrike.

Kreativ mamma absolut!

Kram Elinor

Elinor sa...

Tack för titten i erat spännande liv i Frankrike.

Linda sa...

Men hej Elinor! Hur hittade du hit? Nu hittade jag ju din blogg också, jättekul!