onsdag 9 februari 2011

Jag har scrappat massor...

De senaste två veckorna har det varit "cyber crop" på AlltOmScrap. Det är som en scrapträff, fast på nätet. Det fanns massor av härliga utmaningar, och jag hann faktiskt med allihop! Helt otroligt, jag tror inte att jag scrappade så mycket på hela förra året (eller något år?) som de här veckorna. Eller jo, det är nog inte helt sant.
Här kommer i alla fall lite bilder på några av de LO:er jag har scrappat, alla har haft olika regler, som tex: följ skissen, inspireras av ett konstverk, ha med ett visst antal olika saker osv.


 


Det har varit jätteroligt, men nu är det dags att återställa balansen här hemma, det blev ju inte så mycket städat när jag höll på att scrappa, och mest snabblagad mat... Nu blir det nog bara julkort ett tag framöver.
Jag är faktiskt i fas med "ett julkort i veckan"-utmaningen, men jag tänkte inte visa upp alla, då blir det ju inget roligt till jul, om ni redan har sett alla korten jag skickar, då kanske ni önskar att ni hade fått ett annat... 

Nu kom tjejerna hem från franskan, dags att plocka fram lite mellanmål, vi är så franska nu att vi inte äter middag förrän vid sjutiden, för då hoppas vi att Johannes har hunnit hem från jobbet. Men tyvärr är det sällan så just nu... Han har otroligt mycket att göra, och det verkar inte bli mindre inom en överskådlig framtid. Trist.

1 kommentar:

OUT OFF THE BOX sa...

Väldigt tjusiga bilder tycker mamma och jag, och risken att Du behöver vara sysslolös är väl inte överhängande precis, speciellt om inte maken kommer hem förrän det är dags att sova...