lördag 16 juli 2011

Svensk sommar?

17 grader och ösregn... Nej, den här veckan har det inte varit så härligt väder, men mina tjejer är lika glada ändå, man måste ju inte gå och bada bara för att ha kul med sina kompisar. Jag känner mig som en taxichaufför, i tisdags körde jag nio rundor hit och dit för att lämna och hämta barn eller annat... Men oftast försöker jag göra det lite mera samlat.

Jared och Diana är också nöjda, lite regn gör väl inget:



Solskyddet som mamma satte upp över sandlådan när det var så fint väder förra veckan, fungerar inte riktigt som tak för regnet, det droppade igenom och blev en väldigt fin pöl att gräva i...

I dag är det Bergkvara Water Festival, och tjejerna vill jättagärna gå, så klart... Jag har lyckats hitta en tvillingvagn som jag ska få låna, annars hade det inte funkat med Jared och Diana och allt folk och sent på kvällen... Men efter Eric Saade går vi hem, senare är det nog inte så "barnvänligt", med tanke på de öltält och folk i allmänhet... Och då lär väl klockan vara i närheten av tio, så det får allt räcka.

Inga kommentarer: