måndag 18 juli 2011

Njuter...

Jag sitter här på trappan i solskenet och njuter av värmen, men också av att SE ordentligt. Jag lämnade in mina glasögon på reparation i fredags, och när det är gråmulet kan jag inte riktigt motivera användandet av solglasögon så jag går runt och ser halvbra.
Men nu sitter jag i solskenet med solglasögon och försöker låta bli att bli helt galen när jag skriver detta på en Iphone, jag är inte alls kompis med ta Gent ordet... Därför slutar jag nu, med sinnet i behåll. ;)

EDIT: Men vad står det? ta Gent ordet? Jag vet att jag skrev tangentbordet och inget annat, så det så! Som sagt, jag är inte kompis med tangentbordet, eller just i det fallet, den där funktionen som tror att den vet vad jag försöker skriva även om jag inte vet det själv... den får gärna ändra kag till jag, men i övrigt hittar den på mycket konstigheter...

Inga kommentarer: