måndag 2 maj 2011

Bröllop!

Ja, senaste tiden har det varit ganska så dött här på bloggen, tjejerna har haft påsklov i två veckor, idag är första skoldagen igen. Så äntligen är datorn ledig. Haha.
Min minsta lilla syster Emily gifte sig i lördags, i Birmingham. Jag flög dit över helgen, vilket innebar att jag fick gå upp 03.30 i lördags morse för att ta flyget från Basel. Hela kalaset var på ett fint hotell, där vi också sov, så man kunde gå och vila lite mellan middagen och festen, mycket smidigt.
Lite mör var jag ändå innan kvällen var slut, men det var en härlig dag med fint väder, vackert brudpar och trevlig fest. Kul att träffa min familj också, det blir ju inte så ofta nu.
Här kommer bild på brudparet, Mr & Mrs Ian Halstead:
Och en på tavlan jag sydde till dem i bröllopspresent (därför hade jag inte heller tid att sitta vid datorn och blogga). Jag tror inte att de har hunnit med att öppna sina presenter än, de åkte till Teneriffa igår på eftermiddagen, men de läser nog inte min blogg på sin bröllopsresa, så jag lägger upp bilden ändå. 
Och slutligen en bild på mig och mina systrar, tänk att jag är både äldst och kortast, det är väl lite orättvist? Men visst är min nya klänning läcker? Hanna ska få sitt första barn om sex veckor, ungefär, så om ni tycker att hon ser lite rund ut om magen är det förklaringen. 

2 kommentarer:

Elinor Jensen sa...

Snygg klänning Linda. Sytt själv?
Jag är ute efter något liknande :)
Kul att se bilder på er systrar.
Var hos din svärmor i går och kalasade. Kram

Linda sa...

Nej, inte hemsydd, bara lite förlängd...