fredag 7 december 2012

En riktig jul

Jag älskar den här julsången. Det är min mamma som lagt upp den på sin blogg, och det är min syster Emily som har "lead".
Jag älskar julsånger överhuvudtaget, men den här är såååå vacker. Och dessutom är jag med och sjunger. ;)

För övrigt verkar det som att vädret har bestämt sig för att det ska vara minusgrader nu. Halt och eländigt är det, men det var lättare att ta sig fram med vagnen än igår.

Skutta genast över till mammas blogg och lyssna på "En riktig jul". Jag lovar, det är lika tjusigt som originalet med The Real Group. Du kan köra låten om och om igen i bakgrunden hela dan när du sitter och roar dig vid datorn, den tål att höras många gånger.

3 kommentarer:

Mimmi sa...

Nu fick jag lite julstämning. Ni är ju fantastiskt duktiga!

Linda sa...

Tusen tack, Marie!

Monica sa...

Wow! Jag är mäkta imponerad. Och vad roligt att ha en hel familj som sjunger så där bra. :)