måndag 20 februari 2012

Trevlig helg har jag haft!

I fredags eftermiddag tog jag flyget till Köpenhamn och tillbringade kvällen/natten/förmiddagen hos min syster i Malmö innan vi tog tåget till Kristianstad där vi senare träffade alla mina syskon och våra föräldrar. Vi hade ett överraskningskalas för min pappa som fyller år imorgon. Han visste att han skulle äta middag med mina två bröder som bor i Kristianstad, men han anade att min bror i Växjö och min syster i Malmö skulle dyka upp.
Vad han däremot inte alls anade var att även jag, min syster i England och min bror på Gotland också hade tagit oss dit, så överraskad blev han allt. :)

Vi hade en härlig eftermiddag och kväll tillsammans, med bowling, mat och tårta så klart. Lite overkligt att träffas sådär, allihop, i en bowlinghall i Kristianstad. Verkligen kul att alla syskon kom, och extra kul att få träffa min minsta lilla systerson som blir tre månader idag.

Igår på eftermiddagen flög jag hem igen, och det är härligt att vara hemma hos min egen familj, även om jag är glad att jag kunde åka iväg. Nu är vi inne på sista skolveckan innan sportlovet, två sjuklingar har jag här och två kom iväg till skolan, Jared protesterade inte alls utan gick gärna till skolan, skönt att det gick över, för förra veckan var inte rolig på morgnarna...

3 kommentarer:

Monica sa...

Det låter ju alldeles fantastiskt roligt! Kul att ni kunde komma allihop. Toppen! Vilket minne...

Linda sa...

Ja, det var verkligen en toppenhelg!

Blooomed sa...

Bäst helg :D